Mieć czy nie mieć – dlaczego posiadanie wizytówek jest istotne? 0
Mieć czy nie mieć – dlaczego posiadanie wizytówek jest istotne?

Duży potencjał marketingowy tkwiący w małej wizytówce

Choć wizytówka z danymi kontaktowymi do Ciebie i do firmy, którą reprezentujesz, to mały gadżet, tkwi w niej jednak duży potencjał marketingowy. Jej wręczenie na koniec rozmowy z nowo poznaną osobą jest bardzo dobrą praktyką. Z drugiej strony stanowi zaproszenie do dalszej komunikacji i współpracy. Dlatego pojawienie się z wizytówkami podczas różnych spotkań, nie tylko stricte biznesowych, traktowane jest jako oznaka profesjonalizmu. Ich brak przy takich okazjach uważany jest z kolei za zmarnowanie szansy na pozyskanie klienta. Nigdy nie wiadomo, kiedy okażą się potrzebne! Na kontrahenta można natrafić czasami w najmniej oczekiwanej sytuacji – w restauracji, parku, na siłowni... Aby jej nie przegapić takiej szansy, miej ze sobą kilka wizytówek.

Od projektów do druku, czyli o przygotowaniu wizytówek

Sama inwestycja w wizytówki nie ponosi za sobą wielkich kosztów w działaniach reklamowych firmy. Projekty wizytówek oraz ich druk najlepiej powierzyć firmie, która ma studio graficzne i drukarnię w jednym. Przykładem jest nasza firma, działająca w Krakowie. Podczas wstępnej rozmowy poznamy Twoje oczekiwania. Dowiemy się, jaki profil biznesowy reprezentujesz i jakie są Twoje potrzeby. Na podstawie tych informacji zaproponujemy Ci oryginalny pomysł.

Poza tym, że wizytówki mają nadrukowane podstawowe dane kontaktowe, powinny przykuwać uwagę. Nietuzinkowy graficznie, a jednocześnie prosty przekaz, zaintryguje odbiorcę. I do takiego właśnie efektu dążymy, oferując klientom różne warianty projektów.

Jeśli Twoja firma ma już inne materiały marketingowe, wówczas lepiej przygotować projekty spójne z wizualizacją marki. Spośród tych, które dla Ciebie wykonamy, na pewno uda się wybrać taki, który będzie najlepiej oddawał jej misję i wizję.

Z racji tego, że każda branża jest inna, wizytówki powinny wpisywać się w charakter prowadzonego biznesu. Oprócz estetyki ważne jest także to, co się na niej znajduje. Standardowo są to: imię, nazwisko, nazwa i adres firmy, telefon kontaktowy, e-mail, strona www, logotyp.

Umieszcza się na niej też slogany reklamujące przedsiębiorstwo. Najważniejsze jest jednak to, aby nie przesadzać z ilością informacji i grafiki. Wizytówki powinny być czytelne i przejrzyste.

Profesjonalny projekt i wydruk wizytówek a budowanie wiarygodnego wizerunku

Dobrze przygotowane projekty wizytówek wzbudzają zaufanie klientów. Są też traktowane jako potwierdzenie wiarygodności i profesjonalizmu przedsiębiorcy. Osoby, które nimi obdarowujesz, bardzo często czują się wyróżnione i zachęcone do skorzystania z usług Twojej firmy.

Dlaczego jeszcze posiadanie wizytówek może okazać się bardzo ważne? Tam, gdzie nie ma zasięgu, gdy rozładuje się telefon lub inne urządzenie, będą niezawodną formą udostępnienia informacji o Tobie czy prowadzonym biznesie.

Już nie tylko przedsiębiorcy korzystają z tej formy reklamy. Na zaprojektowane i wydrukowane wizytówki często decydują się także osoby prywatne. Na targi branżowe, konferencje, spotkania biznesowe, szkolenia i inne wydarzenia lepiej nie ruszać się bez nich. Szkoda byłoby później żałować, że nie można było zostawić do siebie żadnych namiarów… Dlatego warto je mieć i dzielić się nimi!

Zobacz, także nasz artykuł Jaki potencjał reklamowy dają ulotki?

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Szybki kontakt 692 908 027
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl