Katalog firmowy – przedstaw produkty w jak najlepszej odsłonie 0
Katalog firmowy – przedstaw produkty w jak najlepszej odsłonie

Co powinien zawierać dobrze zaprojektowany katalog?

Musisz liczyć się z tym, że przygotowanie takiej publikacji jest poważnym zadaniem i większym wydatkiem niż np. wizytówki. Dlatego lepiej wcześniej precyzyjnie zaplanuj jej zawartość, a następnie znajdź firmę specjalizującą się w projektowaniu i druku katalogów. W Krakowie możesz liczyć na nas! Wówczas opracowanie materiału reklamowego będzie miało sprawny przebieg, a wszelkie wątpliwości czy uwagi skonsultujesz z grafikiem na bieżąco.

Jednym ze sposobów prezentacji są tabele porównawcze. Ponadto często w katalogach stosuje się kody – producenta oraz EAN – każdego towaru. Te dane znacznie ułatwiają późniejszą komunikację między kupującym a sprzedającym. Nasi specjaliści zadbają o to, aby całość miała przejrzysty, powtarzalny układ, np. ze zdjęciem, opisem, kodem i podziałką z interlinią.

Zawsze doradzamy klientom, aby powstałe katalogi zamieszczali na swojej firmowej stronie internetowej lub partnerów biznesowych, z którymi współpracują. Jeśli prowadzisz międzynarodową sprzedaż, dobrze jest zadbać o tłumaczenia publikacji.

Co powinno znaleźć się w publikacji:

  • dobre fotografie – ich jakość jest bardzo ważna. Jeśli dodatkowo produkty można uwiecznić w sposób lifestyle’owy – w otoczeniu, w który są użytkowane, to zyskasz sugestywny przekaz, działający na wyobraźnię i pokazujący praktyczne zastosowanie. Dobre wrażenie na odbiorcach robią także przedmioty uchwycone z różnej perspektywy,
  • opisy artykułów –  obejmujące w zwięzłej formie najważniejsze ich cechy, takie jak np. waga, skład, atesty, atuty,
  • prezentacja technologii – gdy wykorzystywana jest np. określona procedura, wówczas warto to zaakcentować. Można się tu posłużyć również specjalnie stworzonymi oznaczeniami/ikonami

Dlaczego warto zdecydować na wydruk katalogów?

Inwestycja w druk katalogów może przynieść w wiele korzyści dla Twojego biznesu. Świadczy nie tylko o prestiżu marki, ale także o jej profesjonalizmie. Podczas bezpośredniego kontaktu z klientem wręczenie katalogu działa niekiedy skuteczniej niż przesłanie go drogą online. Kontrahent zapamiętuje wówczas lepiej dane przedsiębiorstwo, a to dodatkowo zyskuje w jego ocenie na wartości. Będzie mógł także robić notatki na stronach publikacji czy zaznaczać interesujące go fragmenty.

Mając wydruk przed sobą, odbiorca jest w stanie łatwiej i szybciej skontaktować się z Twoją firmą, dopytać o konkretny produkt czy usługę, czy nawet złożyć zamówienie bez konieczności wysyłania e-maila.

Przekazany katalog pomoże Ci również wzmocnić relację z kontrahentem! Pozwala podczas spotkania krótko objaśnić zawarty w nim asortyment, przytoczyć najcenniejsze atrybuty poszczególnych artykułów i wskazać najważniejsze informacje. Jako Studio Graficzne Dobry Projekt z Krakowa oferujemy wydruk katalogów firmowych od podstaw oraz druk katalogów, a więcej informacji zamieściliśmy naszej stronie głównej.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym artykułem Mieć czy nie mieć – dlaczego posiadanie wizytówek jest istotne?

Komentarze do wpisu (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Szybki kontakt 692 908 027
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl